Sponzoři kampaně
  • AFBKK
  • Albatros Media
  • Anag
  • Argo
  • Atlantis
  • Atypo
  • Baobab & GplusG
  • Baronet
  • Bookmedia
  • Bourdon
  • Brána
  • Domino
  • Doplněk
  • Eminent
  • Epocha
  • Euromedia Group
  • Fortuna Libri
  • Grada Publishing
  • Harper Collins Polska
  • Host
  • Infoa
  • Jota
  • Junior
  • Karmelitánské nakladatelství
  • Kniha Zlín
  • Kosmas
  • Leda
  • Leges
  • Madal Bal
  • Metafora
  • Mladá fronta
  • Moravská Bastei MOBA
  • Nakladatelství Jan Vašut
  • Nakladatelství SUN
  • NLN
  • P3K
  • Pavel Dobrovský - BETA
  • PB tisk
  • Pemic Books
  • Portál
  • Práh
  • Presco Group
  • Rubico
  • Sevruga
  • Slovart
  • Smart Press
  • Sociologické nakladatelstí (SLON)
  • Šulc - Švarc
  • Svojtka&Co.
  • Synergie
  • Tiskárny Havlíčkův Brod
  • Vyšehrad
Pod záštitou Daniela Hermana, ministra kultury ČR.

Vítězové soutěže Objevte své knihkupectví byli odměněni v knihkupectví Neoluxor

Vítězem soutěže Objevte své knihkupectví pro žáky 1. až 9. tříd ZŠ se stal čtenářský klub ZŠ Řehlovice, který společně s týmem dětí ze ZŠ Drmoul, jenž se umístil na druhém místě, navštívil v pátek 16. června besedu s Janem Onderem a spisovatelkou Petrou Neomillnerovou v Knihkupectví Neoluxor na Václavském náměstí.

19. 06. 2017

Letošní ročník osvětové kampaně Kniha ti sluší, kterou pořádá Svaz knihkupců a nakladatelů, představil v dubnu v rámci Světového (tý)dne knihy a autorských práv řadu zajímavých akcí. Jednou z nich bylo vyhlášení soutěže Objevte své knihkupectví pro žáky 1. až 9. tříd ZŠ organizované ve spolupráci s firmou Albatros Media. Celkovým vítězem se stal čtenářský klub ZŠ Řehlovice, který společně s týmem dětí ze ZŠ Drmoul, jenž se umístil na druhém místě, navštívil v pátek 16. června besedu s Janem Onderem a spisovatelkou Petrou Neomillnerovou v Knihkupectví Neoluxor na Václavském náměstí.

Cílem soutěže Objevte své knihkupectví bylo pomoci dětem v hledání a nalézání jejich vlastní cesty ke knihám. Děti, ať už motivovány svým učitelem češtiny nebo z vlastní iniciativy, navštívily knihkupectví ve svém okolí a přímo na místě zjišťovaly nejrůznější zajímavé informace. Své dojmy, poznatky a podněty pak společně zpracovaly do formy libovolného literárního útvaru – reportáže, úvahy, rozhovoru nebo výtvarného díla, jedna ze skupin přispěla do soutěže vlastním videospotem.

Porota, složená ze zástupců Svazu knihkupců a nakladatelů, 9. června vyhodnotila tři nejlepší práce v každé ze tří kategorií (1. – 2. třída, 3. – 5. třída, 6. – 9. třída) a vybrala také celkového vítěze. Oceněné třídy obdržely knižní ceny v hodnotě 1500, 1000 a 500 Kč. Vítězná třída napříč kategoriemi získala navíc příspěvek 15 000 Kč do třídního fondu.   

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace